Ilość osób wykorzystujących urządzenia mobilne w procesie zakupowym z roku na rok jest coraz większa. Praktycznie każdy z nas ma smartfona lub tablet z dostępem do internetu.
Brak wersji mobilnej sklepu internetowego może przyczynić się do tego, iż zniechęcimy potencjalnych klientów do wykonania zakupu. Użytkownicy cenią sobie swobodę i łatwość dostępu do oferty.
Warto zadbać o to, by nasi klienci czuli się dobrze na naszej stronie, dzięki czemu prawdopodobnie częściej będą do nas wracać. Sama optymalizacja mobilna wspomoże rówież pozycjonowanie sklepu internetowego.
Dostosuj sklep internetowy do potrzeb klientów i wdróż wersję mobilną. W tym celu możesz użyć responsywnego szablonu graficznego, który jest przyjazny dla smartfonów, tabletów i innych urządzeń. Innym rozwiązaniem jest wykorzystanie technologii RWD. Polega ona na tym, że szablon graficzny dostosowuje się do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany. Przy wdrażaniu wyżej wymienionych rozwiązań należy pamiętać o zastosowaniu się do zasad User Experience. Strona musi być szybka, prosta, a przede wszystkim przyjazna dla użytkowników. Wszystkie te działania pomogą w pozycjonowaniu Twojej strony internetowej.